piątek, 7 listopada 2014

Paradoks

Ludzie to zwierzęta, istoty żywe, posiadające jakąś konkretną wiedzę, zatem czy inne kreatury mogą mieć większy zakres informacji niż my? Obcy? Niekoniecznie. Zawsze uważałem, że ludzie to jedynie eksperyment, porzucony i zdany na samego siebie. Jakaś obca cywilizacja... Cywilizacja? Może to coś, co nas stworzyło nie może być przez nasz prosty język nazwane. Skąd w ogóle pewność, że stworzyciel jest jeden? Może to temat rzeka, jednak warto w niego brnąć, gdyż jest dosyć frapujący. Rozmyślając nad tym wszystkim wokół dochodzę w pewnym momencie do konfliktu, granicy. Umysł nie jest odpowiednim przedmiotem do poznania prawdy. Prawdy? Prawdą może być to, co wielu aktualnie uważa za niepodważalne dowody stworzenia i inne pierdoły. Ja nie wierzę w nic, chwila, wierzę, chwila, jestem tylko człowiekiem...

Transgresja, zaczynam się gubić. Po co o tym piszę? Czyżbym chciał być fajny? Wyróżnić się... Nie. Nie jestem nikim nadzwyczajnym, jestem tylko pospolitym człowiekiem, jak każdy. Sam już nie wiem... Psycholog, psychiatra, to tylko fajnie brzmi, nie pomaga. Jak pomóc może mi coś, co jest moim problemem? Paradoks...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz