środa, 23 września 2015

Idealna

Każdy z was chciałbym mieć osobę, dla której każdego ranka otwiera oczy. Po długiej nocy, budzisz się i wiesz, że jest obok albo trochę dalej drugi człowiek, kobieta, ideał. Piękność, z którą spędziłeś dużo czasu i żyjesz z faktem, że jeszcze ogrom innych sytuacji spędzonych razem was czeka, po prostu coś pięknego. Księżniczka, w obronie której skoczyłbyś do gardła każdemu, bez zastanowienia i chwili zawachania. I wiele innych... Ja taką osobę mam, swoją damę!

Wiecie jak wygląda mój Skarb? To najpiękniejsza kobieta we wszechświecie, chociaż wszechświat? Co to jest... Malutki obszar. Ona jest najpiękniejszą kobietą wszędzie, tak bardzo wszędzie, że bardziej się nie da, najwszędziej! Moja bogini piękna! Szukając jej w słowniku synonimów, to obok znajdziesz słowo idealny. Po prostu ciężko mówić mi o Niej, nie umiem dobrać słów, jest za dobra. Dzięki niej wiem, co znaczy miłość, hmmm, czuję to! Dla niej bije me serce, tylko i wyłącznie.

Nawet najczarniejsze myśli odsuwają się w cień, gdy czuję, że jest blisko. Działa na mnie jak lek, lek na szczęście. Moja miłość do niej jest jak choroba, choroba przewlekła! Choroba, której każdy może pozazdrościć.

Fajnie wyrywa się zdania z kontekstu, a spójność tekstu to mit.
Zapytacie czego chcę? Niczego, mam wszystko, mam ją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz